Helpcentrum
Mijn account
Wat is mijn account?
In "Mijn Account" kun je jouw huidige en vorige bestellingen bekijken, jouw gegevens wijzigen voor toekomstige...
Wat vind ik onder Mijn bestellingen?
Onder “Mijn bestellingen” vind je informatie over je laatste bestellingen. Hier kun je op elk moment...
Wat vind ik onder Mijn adressen?
In "Mijn adressen" kun je leveradressen opslaan voor toekomstige aankopen. Als je deze wilt wijzigen...
Wat vind ik onder Mijn wachtwoord?
In dit gedeelte kun je jouw accountwachtwoord wijzigen en/of bijwerken. Voor de veiligheid moet je wachtwoord...
Verzending en levering
Ik heb een verkeerde maat of kleur opgestuurd gekregen. Wat moet ik nu doen?
Soms gebeurt het helaas dat je een verkeerde maat of kleur hebt ontvangen. Je kunt dan contact opnemen...
Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?
We laten onze bestellingen door DHL bezorgen. Je hebt de keuze uit verschillende afleveropties.
Als...
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op de leverdatum?
Als je niet thuis bent dan doet de bezorger een briefje in de bus. Daarop staat wat er met je pakketje...
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt indien gewenst altijd je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je...
Bestellingen
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Je kunt indien gewenst altijd je bestelling op een ander adres laten bezorgen. In de checkout kun je...
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dat kan. Je kunt je bestelling annuleren totdat de betaling verwerkt is. Dit doe je door naar je ...
Ik heb na mijn bestelling geen bevestigingsmail ontvangen, wat kan ik doen?
Wanneer je geen bevestigingsmail hebt ontvangen neem dan even contact op met onze ...
Wat is het winkelmandje?
In je winkelmandje verzamel je de artikelen die je wilt bestellen. Je kunt op elk moment op de pagina...
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Afhankelijk van het land waar vanuit je besteld accepteren we de volgende betaalmethoden:IDEAL
...
Hoe werkt Billink achteraf betalen
Met Billink betaal je achteraf en alleen voor wat je wilt houden. Zo wordt online shoppen gemakkelijk...
Hoe werkt Paypal?
Open een PayPal-rekening met slechts een paar gegevens. Koppel eenvoudig je bankrekening en creditcard...
Retouren
Wat zijn jullie retourvoorwaarden?
Dit zijn de voorwaarden waar de artikelen aan moeten voldoen om te kunnen retourneren:- Het artikel...
Hoe kan ik een bestelling of artikel ruilen?
Helaas kunnen we een artikel niet rechtstreeks via onze online winkel ruilen.
Wil je ruilen?
Dan...
Dan...
Hoeveel dagen heb ik om over mijn aankoop te beslissen?
Na ontvangst van het product heb je 14 dagen de tijd om te besluiten of je jouw bestelling wilt houden...
Hoe kan ik een bestelling of artikel retourneren?
Je kunt een bestelling of een artikel retourneren via ons retourplatform. Volg de instructies op de ...
Over acties
Wat zijn de actievoorwaarden als ik iets terugstuur?
Let op dat acties kunnen vervallen na het retourneren van artikelen.
Voorbeeld: Je zit boven het bedrag...
Ik heb een kortingscode maar die werkt niet.
Je hebt een kortingscode ontvangen en die wil je gebruiken maar hij lijkt niet te werken. Check dan ...
Garantie en klachten
Heb ik garantie op mijn aankopen?
Uiteraard heb je garantie op je aankopen. Bij aankoop van artikelen in onze webshop is de wettelijke...
Ik heb een klacht, wat nu?
Het is altijd vervelend als een artikel of onze service niet aan je verwachtingen voldoet. Wij zullen...
Body Cover Points
Kan ik mijn Body Cover Points inruilen voor euro's?
Nee, dit is niet mogelijk.
Wat zijn Body Cover Points?
Body Cover Points zijn spaarpunten voor klanten met een account. Bij iedere bestelling ontvang je Body...
Wat gebeurt er met mijn Body Cover Points als ik een artikel retourneer?
Als je een artikel of je gehele bestelling retourneert worden de punten die je daarmee gespaard hebt...
Hoe lang blijven Body Cover Points geldig?
Body Cover Points verlopen nooit, ze blijven altijd geldig.